Office Manager

Realist Estate Agency

La Realist Estate Agency valorăm personalități cu spirit de echipă, îndrăznețe și dornice de noi provocări și experiențe!
Fii Noul Nostru Coleg în funcție de Office Manager.

Ne-am dori ca viitorul nostru coleg să dețină următoarele competențe:

  • Cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusa, engleza reprezintă un avantaj;
  • Excelente abilități de operare PC - Microsoft Office- Excel, Word;
  • Abilitatea dе comunicare şi dе a lucra eficient în echipă;
  • Persoană organizată, atentă la detalii, dinamică, responsabilă;
  • Bună capacitate de planificare, orientare spre sarcini și respectarea deadline-urilor.

Responsabilități:

  • Comunicarea cu clienții şi consultarea lor referitor la serviciu;
  • Asigurarea oficiului cu birotică si marfa de uz gospodaresc;
  • Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentației, trimiterea corespondenței;
  • Alte sarcini aferente functiei, parvenite de la conducere;
  • Întâlnirea clientilor, deservirea cu cafea/apa (dupa necesitate).

Oferim:

  • Angajare oficială;
  • Program de lucru 9.00-18.00 5/2;
  • Echipă dinamică și profesionistă;
  • Trainiguri de perfecționare.

Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: hr_md@realist.md.

E-mail: hr_md@realist.md
Telefon: 078888905

Realist Estate Agency
Адрес
Кишинев, Центр, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 115/1
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон