Carmez Processing SRL

Office Manager

Premium
Carmez Processing SRL
Не указана
На территории работодателя
Можно без опыта
Полный день

Cerinte:

  • Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
  • Cunoașterea limbilor româna și rusă;
  • Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
  • Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.
Cerinţe faţă de candidat:
  • Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
  • Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
  • Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
  • Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
  • Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
  • Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
  • Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
  • Participarea la organizarea de evenimente corporative;
  • Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.
Compania oferă:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Prînz gratuit;
  • Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
  • Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.

E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077

Carmez Processing SRL
Адрес
Кишинев
Образование
Университет, институт
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон

Видео

Carmez Processing SRL в соцсетях