Responsabilități
- Coordonarea strictă a agendei Directorului general, conform cerințelor zilnice, organizând întâlnirile la timp și asigurând invitația persoanelor conform zilei și a orei potrivit programului coordonat;
- Îndeplinirea lucrărilor de secretariat (primirea și înregistrarea corespondenței întreprinderii, preluarea, transmiterea, multiplicarea, redactarea inscrisurilor dictate de șefi, clasarea documentelor, înregistrarea corespondenței etc.) cât și a altor sarcini administrative;
- Oferirea informatiilor cu privire la serviciile firmei clientilor și/sau potentialilor clienti;
- Verificarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri cu asigurarea lucrativă a echipamentului tehnic pentru petrecerea ședințelor de lucru etc;
- Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
- Participarea la organizarea de evenimente corporative;
- Organizarea și asigurarea evenimentelor de afaceri (întâlnirea oaspeților/clienților și deservirea ceai/cafea, pregătire pentru întâlniri și ședințe);
- Recepționarea apelurilor telefonice (clienți, parteneri) și în cazul persoanelor terțe redirecționarea apelurilor.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experiența de muncă în domeniu minim 1 an;
- Cunoaştere a limbilor: română, rusă;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris (constituie un avantaj);
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilități de organizare, planificare și coordonare;
- Abilități de comunicare și a etichetei de afaceri;
- Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenelor limită.
Se oferă:
- Angajare oficială în câmpul muncii
- Programul de lucru: Luni - Vineri, de la 08-00 până la 17-00
- Pachet salarial competitiv și beneficii atractive
Oficiu: Mun. Chișinău, Str. Columna 174