Ce ne dorim:
Suntem în căutarea unui coleg în funcția de Office Manager entuziast și organizat, care să se alăture echipei noastre. Vei juca un rol esențial în asigurarea bunei funcționări a biroului nostru și în sprijinirea echipei administrative.
Responsabilitățile postului:
- Elaborarea și administrarea contractelor de antrepriză ale companiei;
- Monitorizarea termenelor contractuale;
- Gestionarea arhivei de contracte, în format fizic, cât și electronic, pentru acces rapid;
- Gestionarea corespondenței interne și externe;
- Pregătirea și arhivarea documentelor administrative;
- Organizarea și coordonarea întâlnirilor, ședințelor interne;
- Întâmpinarea și gestionarea relației cu vizitatorii și clienții;
- Administrarea și aprovizionarea cu consumabile de birou.
Cerințe:
- Studii superioare - juridice;
- Experiență demonstrată într-o poziție similară nu mai puțin de 1 an;
- Abilități excelente de organizare și planificare;
- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
- Abilități de comunicare excelentă, atât verbală, cât și scrisă;
- Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);
- Atenție la detalii și orientare către soluții;
- Atitudine pro activă și capacitate de a lucra independent.
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes.
- Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.
- Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare în carieră.
Dacă sunteți interesat să faceți parte dintr-o echipă de succes și să vă împărtășiți cunoștințele și experiența într-un mediu stimulant, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email hr@satulgerman.md până la data de 15 decembrie 2024 cu menționarea subiectului ”office manager”.
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a deveni parte din echipa noastră. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.