Scopul postului constă în desfăşurarea activităţilor de coordonare a activității biroului la standarde de calitate care să asigure punerea în practică a politicii firmei de creştere a satisfacţiei clienţilor.
Cerințe fată de candidat:
- Studii superioare complete;
- Persoană energică, disciplinată, responsabilă, abilități bune de organizare;
- Atitudine pozitivă, aspect plăcut;
- Recepționarea apelurilor telefonice;
- Organizarea întrevederilor și gestionarea bazelor de date;
- Organizarea de evenimente și conferințe ale companiei;
- Comandarea de papetărie și echipamente pentru oficiu;
- Implementarea și menținerea procedurilor/sistemelor administrative de birou;
- Asistarea funcțiilor de resurse umane și financiare ale organizației prin menținerea la zi a evidențelor personalului, organizarea de interviuri și actualizarea documentelor financiare.
- Asigurarea transmiterii și recepționării documentelor;
- Întocmirea și redactarea documentelor și rapoartelor la solicitarea conducerii;
- Îndeplinirea altor sarcini stabilite de director;
- Experiență în domeniu similar constituie un avantaj.
Compania Oferă:
- Post de muncă în cadrul unei companii de brand international, colectiv pozitiv și dinamic;
- Posibilitatea de a participa la diverse traininguri de dezvoltare;
- Oficii moderne în centrul orașului Chișinău;
- Program de lucru de luni până vineri.
Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră, expediati CV-ul, indicând funcția pentru care optați, la adresa: jobcvchisinau@gmail.com.
Telefon: 062187871.