Connect Imobil

Office Manager | Asistent Director (600 € - 750 €)

Premium
Connect Imobil
От 600 До 750 EUR
На территории работодателя
Можно без опыта
Полный день

Responsabilități:

  • Menținerea activității biroului (comandă de apă, cafea, papetărie, rechizite);
  • Recepționarea și gestionarea documentelor (recepția, înregistrarea, distribuirea corespondenței, transferul documentelor către departamente, scanare / copiere, email);
  • Colaborarea cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea proceselor;
  • Colaborarea cu contabilitatea;
  • Îndeplinirea altor sarcini administrative.

Cerințe:

  • Exprimare fluentă în limbile română, rusă;
  • Experienţa de muncă va constitui un avantaj;
  • Competență în lucrul cu Excel, Word și Google Docs, CRM - constituie un avantaj;
  • Are capacitate bună de învățare, abilități de planificare și organizare;
  • Persoană dinamică, energică, responsabilă.
  • Atitudine pozitivă;
  • Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenilor limită.

Oferim:

  • Activitate interesantă, cu posibilitate de creștere și dezvoltare profesională.
  • Mediu de lucru plăcut și o echipă tânără și dinamică.
  • Program de lucru Luni-Vineri de la 8:45 până la 18:00, Samabata la solicitare.
  • Oficiu modern care se află în inima orasului Chisinau, str. A. Bernardazzi 45.

Aplică pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@connectimobil.md cu titlul scrisorii ”Office manager”. Telefon: 078 683 333.

E-mail: hr@connectimobil.md
Web: www.connectimobil.md
Telefon: 078 683 333

Connect Imobil
Адрес
Кишинев, Центр, str. Alessandro Bernardazzi 45
Образование
Университет, институт
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
От 600 До 750 EUR
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон
Connect Imobil в соцсетях
Эта вакансия на карте