Responsabilități:
- Atragerea clienţilor noi şi menţinerea clienţilor existenţi;
- Vînzarea produselor servicii online;
- Efectuarea apelurilor telefonice;
- Lucrul cu baza de date;
- Desfășurarea întâlnirilor cu clienţii, prezentarea propunerilor comerciale.
Cerinţe:
- Experienţa de lucru în domeniul relații cu client va constitui un avantaj;
- Spirit organizatoric şi de iniţiativă, exigenţă, sociabilitate, corectitudine, aptitudini analitice;
- Cunoaşterea fluentă a limbii Italiene la nivel conversațional;
- Cunoștințe în PC (Word, Excel).
Oferim:
- Cursuri și instruire gratuite de formare și dezvoltare profesională;
- Un sistem de bonus saptamanal;
- Salariu fix de la 16000 – 22000 lei + KPI;
- Pauză dulce cu ceai și biscuiți;
- Echipă dinamică și ambițioasă;
- Loc de lucru confortabil în oficiu spațios;
- Instruire continuă (training, seminare);
- Creștere pe plan profesional.
Locație: Chișinău, Centru
Grafic de muncă: 10:00 - 19:00
Dacă ești interesat de oferta, expediați CV-ul cu specificarea funcției la adresa electronică: recruter_office@hrmd24.com, iar noi te vom contacta.