Dacă ești o persoană comunicabilă, responsabilă, dornică de a învăța un job nou, atunci Te așteptăm cu drag în echipa noastră.
Ești candidatul nostru dacă:
- Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii Române (Cunoașterea altor limbi, de asemenea prezintă un avantaj);
- Ești o persoană comunicabilă, pozitivă și interesată să se dezvolte;
- Ești un utilizator încrezut a calculatorului (MS Office);
- Experiența în vânzări nu este obligatorie (dar prezintă un avantaj).
Responsabilități:
- Însușirea cu ușurință a informațiilor noi și utilizarea lor în practică;
- Contactarea clienților și consultarea lor (oferim curs de instruire);
- Gestionarea bazei de clienți existenți și atragerea spre colaborare a potențialilor clienți;
- Îndeplinirea și depășirea planurilor de vânzări.
Noi oferim:
- Curs de instruire inițial;
- Program de lucru de 5/7 zile;
- Mediu de lucru profesionist și prietenos;
- Posibilitate de avansare în funcție și dezvoltare profesională.