Principalele atribuții:
- Contactarea clienților actuali și potențiali în vederea informării / vânzării produselor și serviciilor Băncii conform campaniilor curente sau planificate ale Băncii;
- Urmarea scripturilor de apel și a standardelor Băncii;
- Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de Bancă;
- Menținerea permanentă a legăturii cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora.
Cerințe faţă de candidați:
- Studii superioare / în proces / medii de specialitate în domeniul științelor economice;
- Experiența constituie un avantaj;
- Cunoașterea fluentă a limbii române și rusă, a limbii engleze (preferabil);
- Disponibilitate pentru un program de lucru part-time, flexibil.
Competențe:
- Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
- Tehnici de comunicare și negociere în domeniul vânzărilor;
- Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
- Gândire analitică, memorie dezvoltată, capacitate de a reține informații, tact și pricepere în comunicare cu clienții actuali și potențiali ai Băncii, echilibru emoțional, rezistență la efort și stres;
- Conduită morală și profesională desăvârșită, disciplină, responsabilitate, exigența față de sine, spirit de observație și tendință spre autoperfecționare continuă.
Persoanele interesate sunt invitate să prezinte CV-ul prin e-mail: hr@office.energbank.com.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate!