Vrei să te realizezi la o funcție de conducere în vînzări? Ești o persoană ambițioasă cu capacități de lider și îți dorești o provocare nouă? Atunci așteptăm să faci parte din echipa noastra!
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
- Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
- Abilități de relaționare și identificare a soluțiilor;
- Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
- Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
- Abilități avansate de comunicare verbală, nonverbală și instruire.
Responsanilități:
- Monitorizarea comenzilor zilnice (prezența angajați, statut de livrare a comenzilor, suport pentru comenzile juridice, feedback clienți);
- Gestionarea articole site, verificarea și aprobarea listărilor noi;
- Monitorizarea și Dezvoltarea site: Desktop, Android, IOS;
- Gestionarea sortiment;
- Creșterea numărului de clienți, analiză lacune și optimizarea/îmbunătățirea proceselor;
- Planificare vânzări.
Oferim:
- Salariu + bonusuri;
- Oficiu modern;
- Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
- Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
- Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.