Responsabilități:
- Dezvoltarea strategiei de marketing a companiei. Planificarea, organizarea și desfășurarea activităților de marketing;
- Analiza pieței;
- Planificarea și gestionarea bugetului de marketing și promovare;
- Elaborarea materialelor aferente campaniilor de marketing;
- Gestionarea publicității pe toate suporturile de comunicare;
- Administrarea și actualizarea conţinutului pe paginile de socializare și pe site-ul companiei.
Cerințe:
- Cunoașterea avansată a limbilor: română, rusă;
- Experiență în domeniul marketingului;
- Abilități de a comunicare eficientă;
- Cunoașterea platformelor social media;
- Cunoștințe de editare foto și video;
- Creativitate, perseverență, capacitate de planificare și îndeplinire în termenii stabiliți a obiectivelor.
Beneficii:
- Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă, aflată în proces continuu de dezvoltare;
- Perspective de realizare profesională;
- Contract de muncă (pachet social, asigurare medicală);
- Salariu motivant, format din salariu fix + bonusuri.