Compania: Lafarge Ciment (Moldova) SA Locație: Chișinău, Moldova Tipul locului de muncă:Full-time
Despre Lafarge:
Lafarge Ciment (Moldova) S.A. este o companie specializată în industria materialelor de construcții. Principalele genuri de activitate ale companiei sunt extragerea zăcămintelor minerale, producerea și comercializarea cimentului, comerțul cu ridicata a nisipului, pietrișului, prestarea serviciilor de subantrepriză în sectorul de construcții rutiere.
Compania numără peste 180 de angajati, oferind oportunități de dezvoltare personală, mobilitate internațională, condiții sigure cu cele mai înalte Standarde SSM. Uzina de Ciment Rezina, situata la Nordul Republicii Moldova la 7 km de orașul Rezina, a fost dată în exploatare la sfârșitul anului 1985, are o suprafață totală de peste 213 ha și o capacitate de producție de 1.6 mil. tone anual ce excede consumul național de ciment.
Începând cu anul 1999, ca urmare a achiziționării pachetului majoritar de acțiuni de către Grupul Lafarge, Uzina de Ciment Rezina intră pentru o perioadă de 5 ani într-un amplu program de modernizare și re-tehnologizare, costul investiției ridicându-se la cca. 17.7 mUSD.
Scopul nostru este să construim pentru oameni și pentru planetă, să construim spații mai ”verzi” prin amprentă scăzută de emisii CO2 și economie circulară. Investim în tehnologii care să permită utilizarea de combustibili alternativi, materii prime alternative și energie verde:
2017, inaugurarea Centrului de Inovații Chișinău, creat pentru a valorifica experiența globală și know-how-ul tehnic al Grupului, pentru a dezvolta soluții de construcție adaptate caracteristicilor unice ale piețelor locale,
2023, construcția și punerea în funcțiune a stației de monitorizare meteorologică şi a calității mediului, donată Serviciul Hidrometeorologic de Stat.
Compania Lafarge Ciment( Moldova) SA, actualmente parte a grupului elvețian Holcim, este unica Companie de producere a Cimentului din Republica Moldova care își are misiunea de a răspunde nevoii continue de modernizare, de îmbunătățire în mod consistent și cuantificabil standardele de viață, ca în final să oferim clienților noștri beneficiile și garanția construcțiilor durabile.
Descrierea rolului: Lafarge Ciment (Moldova) SA caută un Marketing Manager dinamic și creativ care să se alăture echipei noastre pentru a coordona și implementa strategii de marketing eficiente. În acest rol, veți fi responsabil pentru dezvoltarea și execuția campaniilor de marketing, promovarea brandului Lafarge și susținerea obiectivelor comerciale ale companiei.
Responsabilități principale:
Dezvoltarea Strategiei de Marketing: Crearea și implementarea strategiilor de marketing pentru atingerea obiectivelor de vânzări și de creștere a brandului.
Dezvoltarea de produse noi: Coordonarea proiectelor de crearea a produselor noi în companie în corespundere cu strategia de dezvoltare a afacerii pe termen lung.
Coordonarea Campaniilor: Planificarea și gestionarea campaniilor de marketing, inclusiv publicitate, promoții și evenimente.
Analiza Pieței: Monitorizarea și analizarea tendințelor pieței, a concurenței și a feedback-ului clienților pentru a identifica oportunități și provocări.
Gestionarea Bugetului: Administrarea bugetului de marketing și asigurarea utilizării eficiente a resurselor.
Promovarea Brandului: Implementarea inițiativelor de branding și promovare pentru a consolida imaginea și reputația Lafarge pe piață, în corespundere cu guideline-urile grupului.
Colaborare Interdepartamentala: Lucrul strâns cu echipa de vânzări pentru alinierea și implementarea strategiilor de comunicare.
Raportare și Evaluare: Monitorizarea performanței campaniilor și realizarea de rapoarte detaliate pentru evaluarea impactului și eficienței strategiilor de marketing.
Cerințe:
Studii: Diplomă de licență în Marketing, Comunicare, Business sau domeniu similar. Master în Marketing sau un domeniu similar va constitui un avantaj.
Experiență: Minimum 5 ani experiență în marketing, preferabil în domeniul construcțiilor sau al produselor industriale.
Competențe: Abilități excelente de comunicare și negociere, gândire analitică, creativitate și capacitate de a gestiona proiecte multiple.
Cunoștințe: Familiaritate cu instrumentele și tehnicile de marketing digital, SEO, SEM, social media și analiza de piață.
Limbi: Limba română (fluent), cunoștințe de limba engleză (fluent).
Abilități: Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic, abilitatea de a lua inițiative și de a colabora eficient cu echipe diverse.
Beneficii:
Pachet salarial competitiv, inclusiv bonusuri pe performanță;
Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în carieră;
Mediu de lucru inovator și colaborativ;
Oportunități de dezvoltare și creștere profesională atât la nivel local cât și international în cadrul Grupului Holcim;
Asigurarea facultativă de sănătate;
Asigurare de sănătate;
Tichete de masă și altele
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare în industria cimentului? Lafarge Ciment (Moldova) SA te invită să te alături echipei noastre!
La Lafarge Ciment (Moldova) SA, ne angajăm să oferim șanse egale tuturor candidaților, fără a discrimina pe baza genului, rasei sau religiei. Valorificăm diversitatea și credem că aceasta este cheia inovației și succesului nostru.
Aplică acum și devino parte dintr-o echipă care construiește viitorul!