Munca în această poziție include optimizarea proceselor logistice, crearea de strategii eficiente și interacțiunea cu o echipă calificată și creativă.
Responsabilitățile vor include:
Întocmirea documentației pentru import:
- Întocmirea unui dosar pentru fiecare vehicul, inclusiv documentele MREO;
- Contactarea transportatorilor și pregătirea informațiilor pentru aceștia;
- Interacțiune cu departamentul de vânzări și transfer de informații;
- Introducerea și prelucrarea datelor în sistemul corporativ.
Așteptările de profil:
- Cunoștințe în economie, afaceri, logistică sau discipline conexe;
- Experința în domeniu reprezintă un beneficiu;
- Cunoștințe sigure de operare PC (Windows, Word, Excel);
- Minte analitică și capacitatea de a învăța rapid;
- Cunoașterea limbilor rusă și română, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Capacitate de a lucra în echipă, atenție la detalii și capacitate de adaptare rapidă.
Compania ofera:
- Angajare oficială cu program de lucru: de luni până vineri: 9:00 - 18:00;
- Nivelul salarial variază de la 15.000 la 20.000 de lei, în funcție de candidat, experiența și aptitudinile acestuia;
- Oferta este individuală pentru fiecare candidat;
- Oportunități de formare și dezvoltare profesională în industria auto și tendințele actuale ale pieței;
- Suport de echipă și mentorat din partea profesioniștilor cu experiență.
Așteptăm cu drag CV-ul tău pe adresa: dopomoga.staffing@gmail.com, indicând denumirea poziției vacante. Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon: +373 787 08 500