Dacă ești o persoană responsabilă, ambițioasă, ordonată căreia îi place să se dezvolte în conformitate cu legislația în vigoare cât și normele interne ale companiei te așteptăm în echipa noastră - “Vicoliv Grup” SRL.
Obiectivul postului:
Asigurarea administrației companiei cu informații obiective în timp real privind activitatea economic-financiară a companiei inclusiv consolidarea proceselor interne privind optimizarea cheltuelilor.
Responsabilități principale, sarcinile de bază ale funcţiei vacante, conform fişei postului:
- Analiza informațiilor financiare pentru a elabora previziuni privind condițiile de afaceri, sectoriale, economice pentru luarea deciziilor de investiții;
- Interpretarea datelor cu influență asupra programelor de investiții precum prețuri, randament, stabilitate, tendințele riscurilor de investiții;
- Monitorizarea evoluțiilor economice, industriale prin analiza informațiilor existente;
- Elaborarea recomandărilor cu privire la investiții, calendarul investițiilor pentru companii, angajații organizațiilor de investiții etc.;
- Pregătirea planurilor de acțiuni pentru investiții pe baza analizelor financiare;
- Analiza comparativă a valorilor mobiliare dintr-o anumită industrie;
- Elaborarea rapoartelor cu privire la tendințele economice generale, corporații individuale, industrii;
- Crearea de rapoarte lunare și anuale pentru a identifica rezultatele, tendințele și previziunile financiare;
- Examinarea atentă a tuturor rapoartelor financiare și a tuturor datelor pentru a verifica discrepanțele cu bugetele planificate;
- Culegerea și prelucrarea informațiilor necesare centralizărilor periodice;
- Urmărirea circuitelor documentelor;
- Asigură suport pentru pregătirea bugetului anual de venituri și cheltuieli si distribuirea acestuia pe: regiuni /filiale, etc.
Studii şi calificarea necesară:
- Studii superioare în domeniul economic, finanțe, contabilitate
- Experiență de munca la un post similar de minimum 2 ani
- Cunoștinte procedurale din domeniu
- Cunoaște bine sistemele de operare 1C, PC ( Microsoft Excel- avansat , Word)
- Abilităţi de analiză şi soluţionarea problemelor din domeniu
- Abilităţi de organizare şi planificare
- Bune abilități interpersonale (lucru în echipă, abilități de comunicare)
- Atenție la detalii, acuratețe
- Îndeplinirea altor atribuții necesare în cadrul activității departamentului financiar contabil
- Gândire strategică
- Persoană orientată către rezultate
- Persoană extrem de organizată cu atenție deosebită pentru detalii
- Capacitate bună de sinteză și analiză
- Capacitate de a lua decizii eficiente, de a respecta deadline-uri
- Dorință continuă de autoperfecționare și dezvoltare profesională
Condiţii generale de participare la concurs:
- Deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- Posedă limba română şi alte limbi oficiale de comunicare
- Are capacitate deplină de exerciţiu;
- Este apt/ă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei,
- Nivel înalt de inteligență, responsabilitate și exigență;
- Disponibilitate full-time.
Beneficii:
- Salariu atractiv și un sistem de motivare funcțional;
- Oficiu accesibil, amplasat în zona centrul capitalei;
- Un mediu de lucru axat pe dezvoltare profesională;
- Un colectiv tânăr unit de profesioniști.
Expediază CV-ul cu poza la adresa: HR@vicoliv.md cu mențiunea "Manager financiar" și indică numărul de contact.
Sau apelează: 078210057.
Doar candidații ce corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Notă: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare.