Manager depozit și operațiuni logistice

Volta

Calitățile și competențele necesare:

  • Cunoașterea limbii române și ruse;
  • Cunoștințe solide de Microsoft Office, cu un accent prioritar pe Excel;
  • Spirit analitic și atenție la detalii: capacitatea de-a interpreta corect datele și de-a asigura corectitudinea informațiilor;
  • Abilități excelente de organizare: capacitatea de-a gestiona diferite sarcini și de-a menține ordinea în procesele de lucru.

Responsabilitățile tale vor include:

  • Extracția și monitorizarea săptămânală a stocurilor, inclusiv gestionarea eficientă a stocurilor și a mărfurilor destinate magazinelor;
  • Furnizarea asistenței necesare, prin transmiterea informațiilor relevante despre stocuri către departamentele implicate, pentru a facilita aprovizionarea magazinelor;
  • Înregistrarea și analiza dosarelor de produs, prin colaborarea cu departamentele implicate și personalul din depozite, pentru a asigura acuratețea și actualizarea datelor;
  • Verificarea și gestionarea inventarului de produse, pentru a menține standardele de stocare;
  • Elaborarea sistemelor de lucru în depozit.

Și pentru că apreciem implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Prânz gratuit;
  • Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist,
  • O zi liberă în trimestru;
  • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă profesionistă;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

E-mail: hr@volta.md
Telefon: 079996399
Site: www.volta.md

Volta
Адрес
Кишинев
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон