Suntem Compania care pune accent pe inovaţie, responsabilitate, capacitatea de a asculta şi puterea de a învăţa. Ne dorim să fim mai buni şi ştim că de acest lucru depinde succesul întregii echipe.
- Negocierea cu furnizorii a conditiilor contractuale, conform obiectivelor date de companie si in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Comunicarea catre furnizor a modalitatilor de lucru cu compania, toate procedurile si formularele pe care acesta trebuie sa le completeze/ respecte;
- Pregatirea negocierilor cu furnizorii;
- Respectarea politicii de pret a companiei si stabillirea marjelor pe categorie, tinand cont de aceastea;
- Negocierea cu furnizorii a promotiilor de pret sau a ofertelor speciale menite sa aduca preturile de la raft la nivelul solicitat de politica companiei, dar si pentru a obtine marja stabilita pe categorie;
- Transmiterea catre asistenti a modificarilor de pret primite de la furnizori;
- Gestionarea sortimentatiei din categoria alocata, in scopul cresterii categoriei in linie cu strategia companiei;
- Delistarea produselor neperfomante sau care au pierderi mari si inlocuirea lor cu altele performante.
Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare finalizate (preferabil profil economic);
- Experienta anterioara similara de minim 1 an in activitati de achizitii;
- Cunostinte MS Office (Excel, Word, Outlook);
- Foarte bune abilitati de comunicare, abilitati de organizare si proactivitate;
- Gandire analitica si strategica
- Pachetul salarial va fi stabilit la interviu și va fi corelat cu perfomanța.
Asteptam CV-urile dvs. la adresa Lungu.Violeta@sidalgrup.md.
Telefon: 068991199