Manager Administrativ

Linella

Dacă ești bine organizată și ai abilități de coordonare și planificare, poți gestiona cu ușurință mai multe responsabilități, demostrând totodată o atenție precisă la fiecare detaliu, atunci tu ești candidatul ideal pentru această funcție, te așteptăm în echipa noastră!

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Experiență în gestionarea proceselor administrative;
  • Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
  • Cunoașterea limbii române și rusă;
  • Abilități de organizare și planificare;
  • Capacitatea de gestionare a mai multor sarcini simultan și respectatarea termenelor limită.

Responsabilități:

  • Gestionarea solicitărilor de plată și monitorizarea corectă a acestora;
  • Coordonarea participării campaniei la licitații și proceduri de tip tender;
  • Monitorizarea și actualizarea agendei de ședințe pentru departamentul de Dezvoltare;
  • Asigurarea unei comunicări eficiente între diferitele departamente pentru o bună desfășurare a activităților administrative.

Oferim:

  • Salariu stabil + sistem transparent de bonusare;
  • Echipă tănără, plină de energie și inovare;
  • Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
  • Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.

Adresa: șos. Muncești 121

Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.

Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante

Linella
Адрес
Кишинев, Ботаника, șos. Muncești 121
Образование
Университет, институт
Опыт работы
Любой
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя