Cerințe:
- experiența managerială în departamentul de achiziții,
- studii superioare sau medii de specialitate,
- cunoaşterea 1C,
- cunoaşterea limbilor: română, rusă,
- abilități excelente de comunicare și relaționare,
- capacitate de analiză, sinteză și decizie,
- capacitatea de a gestiona mai multe task-uri.
Responsabilități:
- identificarea și selectarea furnizorilor astfel încât aceștia să îndeplinească criteriile de preț, calitate și data de livrare,
- menținerea și dezvoltarea relațiilor de colaborare cu furnizorii, urmărind derularea corespunzătoare a contractelor comerciale,
- monitorizarea schimbărilor de piața, ceea ce privește evoluția prețurilor,
- crearea dezvoltarea și menținerea relației cu furnizorii.
Avantaje:
- pachet social complet,
- posibilitatea de creştere şi dezvoltare profesională.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu indicarea postului vacant la adresa de email: cv@verix.md
Prin transmiterea Cv-ului, dvs. sunteți de acord la prelucrarea datelor cu caracter personal.