Beneficii:
- Pachet social complet.
- Salariu stabil și motivant.
- Venituri corelate cu realizările.
- Creștere profesională.
Cerințe:
- Studii superioare.
- Experiență în domeniu minim 1 an.
- Cunoștințe avansate de operare PC (aplicația 1C) și tehnici de birou.
- Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză minim nivel A1.
- Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă.
- Capacități manageriale și responsabilitate.
Responsabilități:
- Verificarea și gestionarea comenzilor de aprovizionare în programul 1C.
- Căutarea noilor furnizori și organizarea transportului către aceștia.
- Analiza detaliată a pieței și negocierea cu furnizorii.
- Studierea și căutarea de produse noi conform cererilor clienților.
- Încheierea contractelor cu producătorii și/sau furnizorii.
- Achiziții publice (Tendere).
Cum să Aplicați:
Trimiteți CV-ul marcat "Manager Achiziții" la adresa de e-mail hr@metalexpert.md.