We announce a new vacant position of IT Project Manager, whose main responsibilities will include supporting connections between business needs and technical solutions, ensuring that the implemented systems align with the organization's objectives and drive productivity and effectiveness.
In this role you will have the following tasks:
- You will be responsible for managing the overall project lifecycle, including planning, organizing and coordinating activities related to projects implementation. This includes defining project scope, timelines, and resource allocation, as well as monitoring progress and ensuring successful delivery;
- You will act as a liaison between business, development teams, and other project members. You will facilitate effective communication and collaboration, ensuring that all parties are informed about project progress, requirements, and any changes or issues that arise;
- You will ensure the quality of the implemented solutions. This involves conducting testing and validation to ensure that the system meets the defined requirements and is free from defects or errors;
- Will identify and correct performance issues and bottlenecks, as well as, active involvement and high responsibility in bug fixing in order to ensure a high level of performance.
Skills and abilities that make you suitable for this position:
- Technical background and 3+ years of work experience in IT project management , tracking, and reporting progress;
- Experience with Agile development methodologies and tools (JIRA, Confluence, etc.);
- Experience and knowledge of system integration techniques, including API integration, data synchronization, and data mapping between different systems.
In the MAIB team, you will benefit from:
- A professional, innovative work environment, setting trends in banking and beyond, alongside people who will inspire you within the agile rhythm;
- A modern office located in the heart of the city, with amenities such as coffee, relaxation areas, a gym, kitchen, terrace, etc.;
- Meal tickets;
- Preferential terms for mortgage loans and other banking services;
- Private medical insurance or a gym subscription;
- Hybrid work flexibility;
- Opportunities for professional and personal development, team building activities;
- A wide range of discounts with MAIB partners.
Send your CV to the email address
resurseumane@maib.md, specifying the position you are applying for, and let's excel together professionally.
*Only selected candidates will be invited for an interview. Depending on the situation, your CV may also be considered for other vacant positions within MAIB.
Thank you for your interest! We look forward to meeting you and working together at MAIB!
- - - - - - -
Suntem în căutarea unui coleg dinamic și talentat pentru a se alătura echipei noastre în rolul de IT Project Manager, al cărui rol principal constă în facilitarea conexiunilor între necesitățile de afaceri și soluțiile tehnice, asigurându-se că sistemele implementate sunt aliniate cu obiectivele organizației și contribuie la creșterea productivității și eficacității.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Vei fi responsabil pentru gestionarea ciclului de viață al proiectului în ansamblu, inclusiv planificarea, organizarea și coordonarea activităților legate de implementarea proiectelor. Acest lucru include definirea scopului proiectului, a termenelor limită și alocarea resurselor, precum și monitorizarea progresului și asigurarea livrării cu succes;
- Vei acționa ca intermediar între afaceri, echipele de dezvoltare și ceilalți membri ai proiectului. Vei facilita comunicarea și colaborarea eficientă, asigurându-te că toate părțile sunt informate despre progresul proiectului, cerințe și orice modificări sau probleme care apar;
- Vei asigura calitatea soluțiilor implementate. Acest lucru implică efectuarea testelor și validarea pentru a se asigura că sistemul îndeplinește cerințele definite și este lipsit de defecte sau erori;
- Vei identifica și corecta problemele de performanță și blocajele, precum și implicarea activă și responsabilitatea ridicată în remedierea erorilor pentru a asigura un nivel ridicat de performanță.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
- Experiență relevantă în domeniul tehnic și minimum 3 ani de experiență în gestionarea proiectelor IT, inclusiv în monitorizarea și raportarea progresului;
- Cunoștințe solide despre metodologiile Agile și utilizarea instrumentelor asociate, precum JIRA, Confluence, etc;
- Experiență și competențe în domeniul integrării sistemelor, inclusiv integrarea API, sincronizarea datelor și maparea acestora între diferite platforme și sisteme.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Flexibilitate de a lucra hibrid;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Expediază CV-ul la adresa
resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!