Head of Customer Support

Credit Prime

Echipa Credit Prime este în căutare de un coleg(-ă) pentru rolul de Head of Customer Support pasionat(-ă) de excelență și orientat(-ă) către soluții. În acest rol, vei avea misiunea de a îmbunătăți experiența clienților, gestionând și optimizând toate procesele din cadrul departamentului de suport. Rolul implică atât coordonarea echipei, cât și colaborarea cu alte departamente pentru a asigura funcționarea eficientă și oferirea unui suport de calitate pentru clienții noștri.

Responsabilități:

  • Coordonarea și gestionarea echipei Customer Support în vederea creșterii performanței și dezvoltării profesionale a membrilor acesteia;
  • Dezvoltarea și implementarea de strategii pentru optimizarea proceselor de suport și creșterea satisfacției clienților;
  • Monitorizarea și îmbunătățirea indicatorilor de performanță (KPIs);
  • Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a asigura rezolvarea eficientă a solicitărilor și îmbunătățirea continuă a proceselor;
  • Identificarea și implementarea de soluții noi pentru îmbunătățirea operațiunilor de suport;

Cerințe:

  • Experiență anterioară de cel puțin 1-3 ani într-o poziție de management (preferabil Customer Support sau Customer Experience);
  • Abilități de comunicare și leadership;
  • Cunoștințe despre practici, instrumente (inclusiv bazate pe AI) și tehnologii din domeniul Customer Support (ex. CRM) si Customer Experience;
  • Capacitatea de a gestiona eficient mai multe proiecte simultan și de a lua decizii informate;
  • Abilități de comunicare în limba română, rusă și engleză (scris și vorbit);
  • Atitudine orientată spre soluții și rezultat.

Beneficii:

  • Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică de nivel internațional cu oportunități reale de creștere profesională;
  • Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare( tichete de masă, buget pentru compensarea cheltuilelior de transport public, buget pentru dezvoltare, buget pentru studierea limbii engleze, cadouri corporative la evenimente, reduceri la parteneri);
  • Mod de lucru hibrid, condiții de muncă moderne cu spații luminoase, zone de relaxare și interacțiune cu colegii;
  • Posibilitatea de a contribui direct la succesul companiei și de a îmbunătăți strategia de Customer Support & Experience.

Dacă ești o persoană ambițioasă și ai experiența necesară te invităm să aplici CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa hr-md@eco-fin.eu.

Te așteptăm în echipa Credit Prime!

E-mail:
hr-md@eco-fin.eu

Credit Prime
Адрес
Кишинев
Образование
Любое
Опыт работы
От 1 года
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
Гибрид (Дом/Офис)