Experiența în domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie;
Cunoaşterea excelentă a limbilor Finlandeza sau Daneza (scris si vorbit) la nivel B2 + engleza B1/B2;
Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
Vorbire coerentă și corectă;
Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.
Responsabilități:
Recepționarea și procesarea cererilor primite de clienți prin telefon, chat, e-mail;
Suport consultativ pentru clienți / potențiali clienți: furnizarea tuturor informațiilor necesare clientului cu privire la bunuri, prețuri, servicii, principii de muncă și promoții ale companiei;
Lucru cu reclamațiile, refuzurile și dorințele clienților, transferul acestora către departamentele corespunzătoare;
Prelucrarea inițială a mesajelor negative, astfel încât la finalul dialogului, clientul să rămână loial;
Tratarea refuzurilor: încercăm întotdeauna să păstrăm fie comanda, fie fondurile clientului la noi;
Căutați și oferiți soluții optime clientului, în legătură cu apelul său;
Introducerea în baza de date (panoul de administrare) a tuturor informațiilor primite de la client;
Studierea la timp a informațiilor despre proiect necesare servirii clientului prin orice canal de comunicare cu acesta (telefon, chat, e-mail);
Inițierea comunicării de ieșire cu clientul, prin telefon, poștă, dacă este necesar.
Oferim:
Instruire gratuită în cadrul companiei (trainigul este platit);
Angajare oficiala;
Investiție în dezvoltarea profesională de specialitate;
Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
Posibilitatea de avansare în funcție;
Ceai, cafea si fructe din partea companiei;
Diverse traininguri;
Sală de sport si sala de odihna.
Va rugam sa ne expediați CV-ul dvs la adresa: hr@atd.md și sa indicați postul la care pretindeți in tema scrisorii. Telefon: 079944010