Atribuţiile postului:
- asistarea la şedinţele de lucru, întocmirea proceselor verbale;
- indeplinirea sarcinilor profesionale si personale ale Directorului;
- gestionarea apelurilor telefonice ale Directorului;
- gestionarea deplasarilor Directorului (bilete avion, cazare, etc);
- coordonarea directă a personalului tehnic;
- primirea / expedierea corespondenţei, evidenţa în scris a acesteia;
- prezentarea companiei in relatia cu diversi parteneri si institutii la cerere si prin delegarea/ imputernicirea din partea Directorului companiei;
- îndeplinirea altor sarcini administrative si la solicitarea Directorului.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- studii superioare;
- experienţă profesională la o funcţie similară minim 2 ani;
- cunoaşterea la nivel avansat a limbilor română, rusă, engleză va fi un avantaj
- cunoştinţe operare PC (MS Office, internet);
- abilităţi de utilizare a tehnicii de birou;
- cunoaşterea eticii profesionale de comunicare;
- persoană dinamică, comunicabilă cu atitudinea pozitiva, responsabila, organizata;
- foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa.
Beneficii:
- pachet social deplin;
- perspective de realizare profesională şi personală;
- condiţii prielnice de muncă;
- posibilitate de a activa într-o echipă dinamică, de profesionişti.
Persoanele interesate expediati CV la adresa de e-mail: hr@berlizzo.md
Vă rugăm să menţionaţi pentru care post candidaţi
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.