Compania oferă:
- Oficiul companiei – sec. Centru
- Grafic de lucru: luni – vineri, de la 09:00 până la 18:00
- Posibilități de creștere personală și profesională
- Oportunități de creștere în cariera
Responsabilități:
- Coordonarea activităților operaționale pentru asigurarea eficienței proceselor interne.
- Implementarea și îmbunătățirea procedurilor pentru creșterea productivității și calității serviciilor.
- Supravegherea calității serviciilor oferite clienților și implementarea standardelor unitare de lucru.
- Organizarea și optimizarea procesului de întocmire a contractelor, actelor și altor documente necesare.
- Crearea unui mediu de lucru eficient, motivarea angajaților și creșterea implicării acestora.
- Monitorizarea activităților competitorilor și aplicarea celor mai bune practici pentru îmbunătățirea performanței afacerii.
- Pregătirea și prezentarea rapoartelor privind activitatea operațională.
Cerințele companiei:
- Experiență de lucru într-o poziția similară
- Studii superioare în domeniu economic, comercial, business și administrare.
- Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română și rusă
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md
Telefon: +373 68695904