A.O. CONCORDIA. Proiecte Socialeeste o organizație independentă, neguvernamentală și non-profit, cu un istoric de 20 de ani în Republica Moldova, care are ca misiune susținerea și (re)integrarea socială, familială, școlară și profesională a copiilor, tinerilor și familiilor aflate în dificultate, spre o viață independentă și autonomă. Proiectele noastre se derulează pe lângă Republica Moldova și în Romania, Bulgaria, Kosovo și Austria. CONCORDIA este de asemenea prezentă în Germania și Elveția. Activitatea organizației se extinde în 32 de localități ale Republicii Moldova, cuprinzând 42 de servicii prestate. Organizația este gestionată de către Directorul executiv al întreprinderii (Finanțe, Administrație și Fundraising) și Directorul executiv al întreprinderii (Programe și Proiecte).
Echipa CONCORDIA Moldova este formată din specialiști pasionați de mediul ONG. De-a lungul timpului, cu fiecare proiect implementat, echipa noastră a demonstrat profesionalism, adaptabilitate și cooperare. Ne dorim copii veseli, familii fericite, iar vârstnicilor o viață mai bună și mai sigură!
În acest context anunțăm deschisă suplinirea poziției vacante de Director/-oare executiv/-ă a întreprinderii (Programe și Proiecte).
Responsabilități:
- Are o înțelegere profundă a contextului național și a structurii CONCORDIA și asigură implementarea planurilor naționale de planificare strategică la nivel de program și contribuie la strategia internațională și europeană, promovând misiunea și viziunea organizației;
- Urmează o abordare bazată pe rezultate, identifică oportunitățile de extindere și reorganizare a programelor și de adaptare a programelor curente, reflectând nevoile sociale actuale;
- Asigură utilizarea responsabilă a bugetului aprobat în cadrul resurselor disponibile ale organizației, astfel cum este stabilit în strategia națională și internațională;
- Coordonează și este responsabil/-ă pentru dezvoltarea, transformarea și punerea în aplicare a tuturor serviciilor sociale și educaționale în conformitate cu legislația națională și în conformitate cu standardele de calitate ale organizației;
- Atenuarea, evaluarea și gestionarea riscurilor programatice, financiare și operaționale în diferite contexte naționale;
- Se asigură că protecția copilului este o valoare organizațională de bază, prioritară în procesul decizional, în strategie și în conceperea programelor;
- Asigură o cultură națională de lucru sănătoasă și colaborarea conducerii la nivel național și internațional în cadrul și în spiritul ONE-CONCORDIA;
- Monitorizează implementarea granturilor, modelează dezvoltarea acestora și coordonează activitatea managerilor de proiect;
- Asigură managementul calității în cadrul programelor aflate în subordinea sa;
- Contribuie la diverse programe și activități internaționale;
- Asigură eficiența în gestionarea crizelor interne și externe relevante la nivel național;
- Supraveghează și inițiază integrarea CONCORDIA în rețelele externe naționale relevante în calitate de membru al juriului, membru al consiliului în grupuri sau federații naționale și/sau vorbitor invitat pentru conferințe și domenii în care CONCORDIA este expert și pionier;
- Reprezintă organizația națională pe plan intern și extern;
- Coordonează vizitele naționale și internaționale ale donatorilor, partenerilor, asigură o comunicare eficientă și relații solide cu donatorii;
- Este responsabil/-ă de conducerea echipei de programe și proiecte precum și de consolidarea capacităților;
- Dezvoltarea parteneriatelor: Cultivă parteneriate cu administrațiile locale, agențiile internaționale, ONG-urile și alte părți interesate cheie pentru a spori furnizarea și impactul programelor;
- Leadership: Conduce și îndrumă managerii de program și de proiect, precum și membrii personalului programului pentru a asigura o performanță ridicată;
- Consolidarea capacităților: Dezvoltă capacitățile echipelor locale, oferindu-le feedback regulat și instrumentele și formarea necesare pentru a asigura succesul programului;
- Diversitate și incluziune: Promovează medii de lucru favorabile incluziunii în cadrul unor echipe diverse din punct de vedere cultural;
- Asigură conformitatea și este responsabil/-ă pentru guvernanță;
- Respectarea reglementărilor: Se asigură că toate programele naționale respectă legislația locală și legile, inclusiv legislația muncii, înregistrarea ONG-urilor și legislația fiscală;
- Guvernanță: Colaborează cu conducerea superioară și consiliul de administrație al ONG-ului pentru a se asigura că programele sunt aliniate la structurile de guvernanță ale organizației.
Așteptări faţă de candidaţi:
- Studii superioare în domeniul științelor socio-umane, pregătire adițională în management organizațional sau alte domenii congruente;
- Experiență relevantă în cadrul ONG-urilor;
- Experiență în leadership (minim 5 ani);
- Experiență relevantă în programe din domeniul serviciilor sociale (minim 7 ani);
- Experiență relevantă în implementarea finanțărilor nerambursabile (granturi);
- Persoană proactivă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice, capacitate de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- Cunoștințe de operare PC (în special Word, Power Point, Excel);
- Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (scris, vorbit);
- Permis de conducere- cat.B.
Oferim:
- Salariu atractiv – care oferă oportunitatea unei vieți la tine acasă;
- Bonus anual;
- Asigurare medicală facultativă;
- Buget personal pentru dezvoltare, participări la training-uri și conferințe specializate;
- Seminare de integrare a colegilor noi, pentru ca perioada de acomodare să fie mai eficientă și desigur mai plăcută;
- Program de muncă stabil, cu pauza de masă;
- Experiență în proiecte internaționale;
- Team building-uri/ evenimente de relaxare, oferite de către organizație;
- Zi liberă de ziua ta, cu menținerea salariului – pentru a fi mai aproape de cei dragi;
- Plus 1 zi de concediu anual la fiecare 1 an lucrat în organizație;
- Plus 7 zile de concediu anual suplimentar, adițional la concediu anual de bază;
- Tichete de masă;
- Birou confortabil și dotat cu birotică;
- Pachet gratuit de comunicare, inclusiv și aparat telefonic;
- Program de muncă – deplin;
- Perioada de probă: 6 (șase) luni.
Loc de muncă: Sediul A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale” din mun. Chișinău, str. A. Corobceanu 13/1. A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale" este o organizație care protejează copiii/beneficiarii de orice abuz asupra acestora și are aprobată o Politică pentru Protecție a Copilului și Codul de Conduită, care se respectă în totalitate de către angajați.
Aplicând pentru poziția vacantă, A.O. ,,CONCORDIA. Proiecte Sociale” în calitate de operator de date responsabil, ține să vă informeze privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal ce vă vizează, prin accesarea site-ului
www.concordia.md, urmând traseul:
www.concordia.md/informatii/cariere/.Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 15.11.2024, la adresa de e-mail:
stela.babaev@concordia.md.
Vă rugăm menționați în subiectul mesajului: Director/-oare executiv/-ă a întreprinderii (Programe și Proiecte).
Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Stela Babaev-Ciobanu | Manager în domeniul resurselor umane | T+373 22 235581 / 069111459.
Sediul A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale”, str. A. Corobceanu 13/1, mun. Chișinău.
Citiți mai multe detalii despre proiectele noastre pe pagina noastră
www.concordia.md sau ne puteți urmări pe Facebook: AO CONCORDIA Proiecte Sociale Moldova.
Atenție: Pentru moment, este imposibilă recepționarea mesajelor de pe: yandex, mail.ru, zen, sputnik și alte platforme rusești.