Atribuţii de funcţie:
- Livrarea comenzilor în arealul geografic atribuit;
- Încasarea plăților de la clienți.
Cerinţe faţă de candidat:
- Permis de conducere cat. B;
- Persoană energică, organizată, pozitivă;
- Amabilitate, corectitudine, respect faţă de client;
- Lucru în echipă;
- Experienţa într-o funcţe similară constituie un avantaj.
Compania oferă:
- Grafic de muncă: Lu-Vi 8:30-17:30, Sâ - de 2 ori pe lună, după necesitate cu achitare suplimentară conform orelor efectuate;
- Pachet social complet (inclusiv cartele de masă);
- Salariu: 9.000 lei + bonus pentru realizare KPI (număr comenzi livrare + recenzii de la clienţi).
Criterii de selectie:
- Amabil în comunicare (sună clientul şi invită să iasă dupa colet) şi servil (ridică comanda la etaj pt invalizi / mame cu copii);
- Experienţa de încasare bani (inclusiv terminal bancar) + fără antecedente penale;
- Responsabil (menţinere în stare bună auto, bateria plină a terminalelor bancare, atenţie la numerar şi predarea numerarului în farmacie în fiecare zi);
- Disponibil pentru lucru în ziua de sâmbătă.
Persoanele care corespund cerinţelor date sunt rugate să expedieze CV cu fotografie la adresa de e-mail: hr@farmaciafamiliei.md cu menţiunea postului pentru care candidează.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.