Responsabilităţi:
- Întocmirea şi administrarea conţinutului informaţional al site-ului companiei (limba română şi rusă);
- Elaborarea anunţurilor pentru site-urile de profil;
- Introducerea rapidă a rectificărilor necesare în conţinutul publicat;
- Selectarea, redactarea şi publicarea conţinutului informaţional şi comercial;
- Evidenţa obiectelor existente şi elaborarea bazei de date;
- Publicarea materialelor promoționale pe site-uri de socializare.
Cerinţe:
- Abilităţi de scriere ale textelor informative;
- Cunoştinţe avansate ale programelor de redactare grafică a imaginilor, cum ar fi Adobe Photoshop (constituie avantaj);
- Experienţă în administrarea site-lor (constituie avantaj);
- Cunoaşterea limbilor română şi rusă - nivel avansat;
- Capacitatea şi dorinţa de a învăţa lucruri noi şi de a urmări tendinţele din domeniul de activitate;
- Responsabilitate, punctualitate şi iniţiativă;
- Perseverenţă, atenţie și profesionalism.
Condiţii:
- Salariu competitiv;
- Birou modern situat în centrul capitalei;
- Regim de activitate de luni până vineri - de la 09:00 până la 18:00 (cu pauză de prânz- o oră), sâmbăta de la 10:00 până la 14:00;
- Instruire de formare continuă;
- Training-uri de specialitate;
- Echipă tânără, prietenoasă cu dorința de dezvoltare dinamică continuă.
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să expedieze CV-ul (însoţit, în mod obligatoriu, de o fotografie) la adresa electronică: hr@accesimobil.md cu specificarea postului pentru care aplică.
Vă mulţumim!