Ce oferim:
- Pachet salarial corelat cu experiența, negociabil;
- Program de muncă full-time, hybrid (in oficiu si in teren pentru filmari);
- Echipamente de lucru (iphone, casti, lumini);
- Dezvoltare, proiecte interesante, instruire asigurata de companie;
- Discount la produsele companiei;
- Cadouri pentru zile de nastere si diferite evenimente;
- Garanția că toate ideile tale se vor lua in calcul;
Responsabilități principale:
- Participă la sedinte de braistorming cu echipa de Marketing si vinzari;
- Crează și aprobă planului de conținut vizual pentru platformele sociale ale proiectelor companiei (4 proiecte);
- Produce conținut video sub formă de reels/tiktok pentru proiectele companie;
- Livrează contentul video catre SMM pentru postare;
- Gestionarea și organizarea procesului de producție foto/video (contactarea clienților și a fotografului/videografului, coordonarea sedintelor foto//video);
Profil candidat:
- Cunoașterea platformelor social media: IG, Facebook, TikTok, Youtube Shorts;
- Experiență în creare regulată de conținut pe social media-minim 1 an;
- Experiență în creare de conținut comercial;
- Persoana activă, creativa, pasionata de social media;
- Cunoștințe de editare video și foto (obligatoriu)
- Abilități de planificare și executare a sarcinilor;
- Abilități de multitasking.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul cu menționarea pozitiei pentru care candideaza la adresa electronică: hr@artgranit.md. Telefon: 069000527.
*Notă: În urma analizei Cv-urilor, doar candidați selectați vor fi invitați la etapa de interviu.