Cerințe față de candidat:
- Studii superioare – profil economic,
- Utilizator PC, 1C versiunea 8.3, ERP şi cunoaşterea aplicaţiilor MS Office,
- Evidența contabilității primare (introducerea extraselor bancare, casa, facturilorde intrare/ieșire, verificare și formare registru procurări și vânzari, deconturi de avans, evidența inventarului, materialelor - casarea, mișcări deposit, etc.),
- Evidența decontărilor reciproce cu clienții (fomare raport lunar),
- Cunoașterea limbii române și ruse,
- Cunoștințe generale ce țin de resurse umane,
- Responsabilitate,
- Experiență de muncă minim 2 ani,
- Dorință de a lucra într-o echipă dinamică și binevoitoare,
- Compania asigură condiții avantajoase de lucru (salariu de 15.000 mdl, pachet social complet, etc.), instruri prin training-uri permanente, seminare, etc.
Trimiteți un CV la adresa companiei: vitalie.priscu@vivimedplus.md