Cerințe:
- Studii superioare în domeniul financiar sau contabil sau studii tehnice, economice cu cursuri suplimentare in contabilitate.
- Cunoșterea și aplicarea în practică a Standardelor Naționale De Contabilitate și a Codului Fiscal al Republicii Moldova.
- Cunoașterea fluentă a limbii de stat și a limbii ruse (în scris și oral), cunoastere limbii engleze va constitui un avantaj.
- Cunoștințe increzute de operare a calculatorului si a pachetului office Word, Excel.
- Cunostinte de operare a programului 1C.
- Dorinta si capacitate de a invata, concentrare, organizare, responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză, gândire critică.
- Abilități de comunicare și lucru în echipă.
- Atenție sporită la detalii si la cifre.
- Capacitatea de a îndeplini sarcinile la timp.
- Capacitate de planificare și control.
Sarcini de lucru:
- Tinerea evidenței contabile în cadrul unei companii de creditare nebancara
- Realizarea evidenței contabile primare (prin intermediul programului 1C)
- Recepționarea, controlul, prelucrarea și intocmirea documentelor contabile
- Procesarea în sistemul intern de evidență intrările de materiale și de servicii
- Intocmirea foilor de parcurs
- Casarea materialelor
- Întocmirea și introducerea facturilor fiscale
- Evidența operațiunilor (casa-banca)
- Participarea la inventariere și analiza rezultatelor inventarierii
- Evidența operațiunilor de Creditare
- Indeplinirea altor însărcinări primite de la contabilul șef
Condiții de muncă:
- angajare oficială
- pachet social complet
- Salariu stabil plătit fără întîrzieri
- Echipă profesionistă și prietenoasă
- Program intern de perfectionare a cadrelor
- Cursuri si traininguri achitate de companie (interne si externe)
- Beneficii non-financiare (apa, ceai și cafea)
Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00- 18:00