5AQ Consulting este o companie de tip outsourcing, care deja 22 de ani prestează servicii de evidența contabilă și consulting financiar de calitate.
Cerințe:
- 4 ani de experiență ca contabil-șef sau într-o funcție similară;
- Abilități solide de management, capacitatea de a gestiona și motiva eficient o echipă;
- Abilități excelente de comunicare și persuasiune, capacitatea de a stabili și de a menține relații pe termen lung cu clienții și partenerii;
- Gândire analitică, capacitatea de a efectua și interpreta studii de piață;
- Studii superioare în contabilitate, finanțe sau economie;
- Cunoștințe solide de contabilitate, fiscalitate și contabilitate financiară;
- Utilizator avansat al 1C v.8, Excel și SAP;
- Cunoașterea legilor și reglementărilor financiare;
- Abilități excelente de analiză și de rezolvare a problemelor;
- Seriozitate, responsabilitate și atenție la detalii;
- Angajament față de rezultate, orientat către obiective.
Responsabilități:
- Dezvoltarea și implementarea unei strategii de dezvoltare și atingerea obiectivelor de afaceri ale companiei;
- Identificarea și dezvoltarea de noi piețe, căutarea și atragerea de noi clienți și parteneri și menținerea parteneriatelor strategice cu clienții-cheie;
- Analiza pieței și a peisajului concurențial pentru a identifica noi oportunități și a dezvolta strategii de creștere;
- Gestionarea unei echipe de contabili, asigurarea performanței eficiente a acestora și asigurarea dezvoltării lor profesionale;
- Gestionarea financiară și contabilă completă a societății, inclusiv contabilitatea și raportarea;
- Asigurarea conformității cu toate legile și reglementările financiare;
- Elaborarea, auditarea și punerea în aplicare a politicilor, procedurilor și controalelor contabile;
- Pregătirea și prezentarea situațiilor financiare, inclusiv raportarea către autoritățile fiscale;
- Gestionarea elaborării bugetului, a previziunilor și a planificării financiare a societății;
- Coordonarea activității cu auditorii externi și consultanții fiscali.
Beneficii și condiții de lucru:
- Salariu competitiv;
- Angajare oficială în conformitate cu Codul Muncii al RM și pachet social complet;
- Oportunitatea de creștere profesională și financiară și de dezvoltare alături de noi;
- Petreceri corporative și team-building pentru angajați o dată la câteva luni;
- Muncă dinamică într-o echipă prietenoasă de profesioniști deschisă la idei noi;
- Grafic de lucru: De luni până vineri de la 9:00 la 18:00, sâmbăta și duminica libere;
- Bibliotecă corporativă și comunicare mobilă;
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o companie în creștere, trimite-ne CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: personal@5aq.md.
Chiar dacă vi se pare, ca nu îndepliniți unele dintre aceste cerințe, trimiteți-ne-o oricum CV-ul,vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție.
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile noastre.