Principalele sarcini de serviciu:
⋅ Înregistrarea tranzacțiilor financiare în sistemul contabil al companiei;
⋅ Asigurarea corectitudinii și exactității datelor financiare înregistrate în sistem;
⋅ Asistența în pregătirea rapoartelor financiare lunare și trimestriale;
⋅ Asistența în pregătirea bugetelor financiare lunare;
Suportul activităților departamentului financiar în Moldova.
Cerințe către candidați:
⋅ Abilități de analiză și interpretare a datelor financiare;
⋅ Abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
⋅ Cunoștințe solide în domeniul economiei și finanțelor;
Beneficii:
- Salariu - 800 euro brut
- Oficiu în centru orașului
- Posibilitatea de avansare în carieră în cadrul companiei internaționale
Persoanele interesate sunt rugate să ne trimită CV-ul la adresa de email:
office@peoplepartner.md, specificând în subiectul funcției funcția pentru care aplică. Detalii și la numărul de telefon: +(373) 76 500 508