Cerințe:
- studii: superioare (contabilitate, economie, finanțe);
- experienta in munca: minim 3 ani ca contabil sef sau contabil sef adjunct;
- experienta in munca administrativa in contabilitate (pana la 3 persoane);
- scrisori de recomandare;
- cunoștințe temeinice a legislației fiscale, cunoștințe și aptitudini în aplicarea Standardelor Naționale de Contabilitate; dreptul civil;
- cunoașterea procedurii de finanțare, creditare, conlucrare restrânsă între întreprindere și bancă;
- experiență profesională și cunostințe în contabilitate de producere, construcții, vanzări;
- cunoașterea obligatorie a limbii romîne și rusă;
- utilizarea încrezută a lucrului cu PC (Microsoft Office), cunoștințe privind evidența contabilității în programa 1C 8.3.
Responsabilități:
- organizarea și controlul activității departamentului de contabilitate;
- întocmirea politicilor contabile, controlul asupra corectitudinii aplicarii politicii de contabilitate;
- interacțiunea cu organele de control, cu bancile;
- întocmirea si prezentarea rapoartelor fiscale și statistice în conformitate cu legislația în vigoare;
- asigurarea oportunității și corectitudinii calculelor privind salariu, impozitelor, contribuțiilor, taxelor, plăților și transferul către organizațiile abilitare;
- analiza și controlul cheltuielilor din buget;
- prognozarea si controlul resurselor financiare;
- abilitatea de a găsi orice ieșire din situație în urma unei probleme apărute.
Calități personale:
- responsabilitate și păstrarea confidențialității informației;
- capacitatea de a lucra în echipă;
- atenție la detalii;
- abilități de management eficient și subordonare.
CV + RECOMANDĂRI (obligatoriu!), Vă rugăm să trimiteți la: oksana@alex-se.com.