Codul functiei - CV-CTEXP
DOMENIUL DE ACTIVITATE: implimentarea și întreținerea sistemelor informatice de evidență contabilă și gestiune necesare pentru companiile mari și mijlocii.
SARCINI:
- analiza documentelor şi a cerinţelor Clientului, stabilirea obiectivelor, elaborarea planului de lucru;
- formarea specificațiilor tehnice pentru programatori;
- conlucrarea cu Clientul și programiștii, în scopul adaptării software-ului;
- testarea software-ului;
- convorbiri telefonice cu clienții;
- instruirea ulizatorilor Clientului;
- necesitatea de a lucra cu e-mail;
CERINTE GENERALE:
- studii în contabilitate/economie;
- cunoașterea planului de conturi și a tranzacțiilor;
- cunoașterea standardelor de contabilitate;
- cunoștințe de raportare fiscală;
- dorința de a învăța și de a dezvolta;
- utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
- sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
- inițiativă;
CONDITII:
- echipă tînără și prietenoasă;
- condiții comfortabile de muncă;
- proiecte interesante cu clienți mari;
- zi întreagă de muncă, sînt posibile deplasări prin oraș;
- nivel competitiv de plată (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului și testării + indemnizaţii în funcţie de creșterea abilităţilor şi experienţei + bonusuri la finalizarea proiectelor);
- instruire corporativă, perspectivele de carieră şi creştere profesională;
- număr mobil plătit;
- pachet social;
- concediu plătit.
ATENŢIE! Preferinţa este acordată candidatilor care sunt cel mai bine familiarizati cu site-ul nostru, www.UNA.md înteleg cu ce ne ocupăm, au comparat interesele cu posibilitătile, deasemenea își pot formula aspiratiile și ce vor să realizeze în cadrul companiei noastre.
Dacă aveti un sistem nervos puternic, reactie rapidă și echilibru corect într-un înalt simţ de responsabilitate şi umor sănătos completati ancheta și trimiteti-o pe adresa hr@unisim-soft.com (cu indicarea codului vacant în cîmpul subiectului).
Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu în timp de 10 zile după primirea anchetei completate.