Despre noi: https://berdshotel.com/ru

Experienta în domeniul HO RE CA constituie un avantaj.

RESPONSABILITĂȚI:

  • Efectuarea și verificarea operaţiunilor de casă;
  • Contabilizează și înregistrează deconturile de avans;
  • Verifică și corectează jurnalul de procurari și vânzări;
  • Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare;
  • Evidența procesului de producere în alimentatia publică  în sistemul IIKO și în 1C;
  • Monitorizarea prețurilor de procurare a materialelor și produselor, informarea persoanelor responsabile despre modificari;
  • Întroduce documentele primare pentru procurări mărfuri și servicii;
  • Monitorizarea costului de producere a bucatelor;
  • Efectuarea decontărilor de materiale utilizate în alimentația publică;
  • Intocmirea rapoartelor interne aferente costurilor serviciilor de alimentație publică;
  • Contabilizează și înregistrează facturile furnizorilor;
  • Arhivează documentele şi asigură păstrarea în arhivă a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
  • Arhivează în termeni facturile fiscale;
  • Formează, verifică  și arhivează  registrele de procurari - vânzări;
  • Raspunde de exactitatea calculelor din documentele întocmite;
  • Responsabilă de evidența datoriilor;
  • Intocmește balante de verificare pentru clienti;
  • Emite acte de casare si decontare;
  • Organizarea, desfăşurarea lunara si prezentarea informaţiei cu privire la rezultatele obtinute în urma inventarierii stocurilor;
  • Participa la desfasurarea  inventarierilor activelor in posesia Dalomites SRL;
  • Răspunde de eficiența și calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
  • Efectuarea apelurilor telefonice si solicitarea actelor de verificare de la furnizori;
  • Este responsabil sa asigure confidenţialitatea informaţiei cu care operează;
  • Intocmirea si completarea la timp a rapoartelor solicitate de superiori; 
  • Comunicarea numai cu persoanele autorizate prin atribuţiunile de serviciu, cu respectarea raporturilor ierarhice, operative şi funcţionale.

CERINȚE:

  • Cunoaşterea standardelor naţionale de contabilitate, Codului fiscal şi altor acte normative în domeniul financiar-contabil;
  • Cunoaşterea metodelor de analiză a activităţii economico-financiare Companiei;
  • Cunoaşterea principiilor de lucru a sistemului financiar-bancar;
  • Experiență de lucru în SI 1C vers. 8.3, IIKO;
  • Cunoaşterea metodologiei petrecerii inventarierilor, auditurilor etc.;
  • Persoană agreabilă, deschisă, sociabilă;
  • Experiență în domeniul HoReCa constituie un avantaj;
  • Orientare cătrei rezultate;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă este obligatorie.

OFERIM:

  • Salariu competetiv + % stabilit lunar in baza indicatorilor indepliniti;
  • Prânz, oferit în cadrul companiei;
  • Pachet social complet;
  • Posibilitatea de creştere profesională.

Confidențialitatea și securitatea prelucrării datelor este garantată!

E-mail: resurseumane@berdshotel.com
Telefon: 061085544

Cristis Aesthetic Beauty Clinic
Адрес
Кишинев, Центр
Образование
Любое
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
По сменному графику
Место работы
На территории работодателя
Телефон