Despre noi: https://berdshotel.com/ru
Experienta în domeniul HO RE CA constituie un avantaj.
RESPONSABILITĂȚI:
- Efectuarea și verificarea operaţiunilor de casă;
- Contabilizează și înregistrează deconturile de avans;
- Verifică și corectează jurnalul de procurari și vânzări;
- Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare;
- Evidența procesului de producere în alimentatia publică în sistemul IIKO și în 1C;
- Monitorizarea prețurilor de procurare a materialelor și produselor, informarea persoanelor responsabile despre modificari;
- Întroduce documentele primare pentru procurări mărfuri și servicii;
- Monitorizarea costului de producere a bucatelor;
- Efectuarea decontărilor de materiale utilizate în alimentația publică;
- Intocmirea rapoartelor interne aferente costurilor serviciilor de alimentație publică;
- Contabilizează și înregistrează facturile furnizorilor;
- Arhivează documentele şi asigură păstrarea în arhivă a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
- Arhivează în termeni facturile fiscale;
- Formează, verifică și arhivează registrele de procurari - vânzări;
- Raspunde de exactitatea calculelor din documentele întocmite;
- Responsabilă de evidența datoriilor;
- Intocmește balante de verificare pentru clienti;
- Emite acte de casare si decontare;
- Organizarea, desfăşurarea lunara si prezentarea informaţiei cu privire la rezultatele obtinute în urma inventarierii stocurilor;
- Participa la desfasurarea inventarierilor activelor in posesia Dalomites SRL;
- Răspunde de eficiența și calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
- Efectuarea apelurilor telefonice si solicitarea actelor de verificare de la furnizori;
- Este responsabil sa asigure confidenţialitatea informaţiei cu care operează;
- Intocmirea si completarea la timp a rapoartelor solicitate de superiori;
- Comunicarea numai cu persoanele autorizate prin atribuţiunile de serviciu, cu respectarea raporturilor ierarhice, operative şi funcţionale.
CERINȚE:
- Cunoaşterea standardelor naţionale de contabilitate, Codului fiscal şi altor acte normative în domeniul financiar-contabil;
- Cunoaşterea metodelor de analiză a activităţii economico-financiare Companiei;
- Cunoaşterea principiilor de lucru a sistemului financiar-bancar;
- Experiență de lucru în SI 1C vers. 8.3, IIKO;
- Cunoaşterea metodologiei petrecerii inventarierilor, auditurilor etc.;
- Persoană agreabilă, deschisă, sociabilă;
- Experiență în domeniul HoReCa constituie un avantaj;
- Orientare cătrei rezultate;
- Cunoașterea limbilor română și rusă este obligatorie.
OFERIM:
- Salariu competetiv + % stabilit lunar in baza indicatorilor indepliniti;
- Prânz, oferit în cadrul companiei;
- Pachet social complet;
- Posibilitatea de creştere profesională.
Confidențialitatea și securitatea prelucrării datelor este garantată!