Cerințe:
- Experiență în vânzări sau relații cu clienții constituie un avantaj.
- Cunoștințe de Microsoft Excel.
- Familiarizare cu AMO CRM sau orice alt sistem CRM reprezintă un avantaj.
- Pregătit să lucreze full-time sau în ture.
- Abilități bune de comunicare în limba română, rusă; cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
- Abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor.
- Atitudine proactivă.
Responsabilități:
- Gestionarea și actualizarea bazei de date cu clienți în CRM.
- Preluarea și procesarea comenzilor de la clienți.
- Pregătirea ofertelor personalizate pentru serviciile de catering.
- Monitorizarea statusului comenzilor și asigurarea unei bune desfășurări a acestora.
- Rezolvarea plângerilor și îmbunătățirea experienței globale a clientului.
Ce oferim:
- Salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță.
- Un mediu de lucru prietenos și dinamic.
- Posibilitatea de dezvoltare profesională continuă.
- Training pentru utilizarea instrumentelor și sistemelor necesare.