Ești în căutarea unei noi provocări în domeniul financiar? Ai venit în locul potrivit, fii parte din echipa noastră și asigură o experiență excepțională pentru clienți!
Responsabilități:
- Deservire rapidă și de calitate a clienților.
- Oferă informații corecte și detaliate despre produsele și serviciile noastre.
- Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia.
- Introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informațiilor în baza de date.
- Contribuie întocmirea dosarelor de credit, respectând reglementările legale și documentele normative.
- Preia apelurile telefonice și recontactează clienții, respectând procedurile interne.
Cerințe:
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului (MS Word, MS Excel, MS Outlook).
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
- Experiență în interacțiunea cu clienții (constituie un avantaj).
- Studii superioare.
Ce îți oferim?
- Salariu motivant și bonusuri de performanță.
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
- Programe de training și dezvoltare personală.
- Oportunități de creștere profesională și dezvoltare în cadrul companiei.
- Mediu de lucru plăcut într-o echipă profesionistă, tânără și dinamică.
Așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@flexcredit.md, menționând " Consultant/ă sector nebancar" în subiectul emailului.