Dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe prietenoase de profesioniști adevărați, amabili cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă.
Drept recompensă pentru lucrul interesant efectuat în condiții foarte bune și o atmosferă placută de lucru va fi remunerarea adecvată.
Ești o persoană responsabilă, disciplinată și onestă, aplică CV-ul cu poză la: hr@easycredit.md сu specificarea „Consultant sector nebancar Of. Buiucani” sau apelează 0-7845-1111.
Oferim:
- Pachet social 100% conform CM RM
- Salariu atractiv și prime
- Tichete de masă 50 mdl/ 1 zi lucrătoare
- Regim de lucru: 5 zile/7 zile și 6 zile/7 zile
- Luni - Vineri: 09.00-18.00(+2 sâmbete lunar, sunt zile de lucru)
- Loc de muncă în oficiu modern
- Alte facilități
Scopul postului: Acordarea consultațiilor clienților
Cerințe de calificare:
- Studii superioare
- Cunoașterea limbii române, limbii ruse
- Cunoașterea Microsoft Office
- Abilităţi excelente de comunicare, scriere
- Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
- Exprimare coerentă și corectă
- Onestitate și loialitate
- Capacitate bună de învățare
- Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
- Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
- Disciplină
Responsabilități:
- Prelucrarea cererilor de creditare
- Colectarea informației necesare de la clienți și introducererea în baza de date
- Verificarea documentelor prezentate de clienți
- Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei finale
- Oferirea clienților informației despre serviciile și produsele companiei
- Recepționarea sau eliberarea numerarului
- Numărarea banilor încasați
- Menținerea stocurilor și necesarul de monetar de rezervă
- Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru
- Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare
- Incacasarea terminalului de plată cash-in din cadrul oficiului companiei