Descrierea postului: ținerea corectă și la zi a evidenței contabile.
Cerințe:
- Experiență la un post similar constituie un avantaj;
- Experiență în lucru cu banii;
- Punctualitate.
Responsabilităţi:
- Verificarea perfectarii Registrului de casa;
- Întocmirea, receptionarea si inregistrarea corecta a documentelor primare(facturi fiscale, permutări interne, acte de verificări,etc);
- Stabilirea normelor si specificatiei produselor finite;
- Ținerea corectă si zilnica a evidenței operațiunilor de caserie;
- Elaborarea rapoartelor lunare a activitatii de baza.
Oferim:
- Posibilitate de a face parte dintr-o echipă profesionistă;
- Instruire și oportunități de dezvoltare;
- Pachet social complet, inclusiv bon de masa.
Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră poți să transmiți CV-ul cu anexarea pozei pe adresa: hr@volta.md sau să suni la nr. 079996399;
Te rugăm să indici postul pentru care optezi.
Îți dorim o carieră de succes!