B2B Key Account Manager

Automated Systems Business Control

APPLE Reseller, compania internaţională ASBC, deschide reprezentanţă în Republica Moldova!

Invităm în echipă B2B manager vânzări

  • Compania ASBC operează cu succes pe piața vânzărilor de echipamente IT mai bine de 25 de ani;
  • Suntem parteneri oficiali ai Apple cu statut de Apple Authorised Reseller;
  • Avem relaţii de parteneriat cu asemenea companii precum Apple, Lenovo, Dell, HP, Logitech, Microsoft, Kaspersky, Jamf ş.a.
  • Noi suntem experţi Apple. Ştim totul despre produsele Apple şi suntem gata să împărtăşim această experienţă!

Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să îmbine activitate și entuziasm, sarcini interesante și obiective realizate, tehnologii înalte și o echipă profesionistă, atunci acest job e pentru tine.

Ce obţineţi dacă intraţi în echipa noastră?

  • Un loc de muncă într-o companie care face parte din holdingul internațional ASBIS, ale cărui oficii sunt reprezentate în peste 30 de țări ale lumii, iar afaceri în 64;
  • Un loc de muncă într-o companie în care fiecare angajat este valoros și are oportunitatea ascensiunii profesionale și carieristice;
  • Un program individual de adaptare şi susţinere la fiecare etapă de instruire;
  • Instruire din partea unui trainer certificat de Apple, conform unui program dezvoltat de Apple;
  • Instruire în tehnici de vânzări, din partea unui trainer corporativ de vânzări;
  • Folosirea materialelor de instruire ASBIS Academy Library & Learning Management System;
  • Înregistrare și garanții sociale în conformitate cu Codul Muncii;
  • Un sistem motivaţional care vă va permite să câştigaţi echivalent eforturilor depuse
  • Veţi lucra pe dispozitive Apple (Mac, iPhone) şi veţi folosi pachetul corporativ licenţiat Office 365;
  • Oficiu confortabil în centrul oraşului, unde puteţi servi oricând un ceai, o cafea şi fursecuri;
  • Echipă tânără, dinamică şi prietenoasă;
  • Oportunitataea unei cariere internaţionale.

Care vor fi sarcinele Dvs:

  • Analiza pieţii, extinderea bazei de clienţi;
  • Negocieri cu clienţii personal şi telefonic, apeluri reci;
  • Dezvoltare CRM;
  • Consultarea clientului pe aspect tehnic înainte de vânzare
  • Suport post-vânzare;
  • Atingerea obiectivelor pe indicatorii cheie ai afacerii corporative: rulaj, profit marginal, cifra de afaceri, creanţe de încasat.
  • Creşterea vânzărilor
  • Întocmirea unui plan de creştere a numărului de clienţi (Key account Planing)

Dacă:

  • Sunteţi încrezut în forţele proprii, pregătit pentru o muncă eficientă şi orientat spre noi culmi
  • Aveţi experienţă de lucru cu clienţii
  • Sunteţi capabil să intresaţi orice interlocutor
  • Sunteți interesat de tehnologiile inovatoare și doriți să fiți primul care cunoaşte și testează inovațiile tehnice, precum și să împărtășiţi cunoștințele cu clienții

Salariu: 1200 USD Gross + % din vinzari.

Bine aţi venit în echipă!

E-mail: t.railean@asbc.md, a.ruban@asbc.md

Automated Systems Business Control
Адрес
Кишинев, Центр
Образование
Любое
Опыт работы
Любой
Зарплата
1 200 USD
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя