Auditor superior

Grant Thornton

Scurtă descriere a companiei
Cine suntem noi?
Suntem Grant Thornton. Mergem dincolo de afaceri ca de obicei, așa că și tu poți.

Grant Thornton Moldova a fost fondată în 2009. În această perioadă, compania noastră s-a angajat continuu să ofere clienților servicii de calitate și valoare. Suntem dedicați să servim nevoilor companiilor private și ale companiilor de interes public care oferă servicii de asigurare, taxe și consultanță. Abordăm toate misiunile combinând servicii excelente de consultanță și personal dedicat, profesionist, cu experiență atât la nivel local, cât și internațional. În ultimii trei ani, suntem organizația de contabilitate mare cu cea mai rapidă creștere și evoluăm și ne dezvoltăm constant alături de clienții noștri.

Grant Thornton International este una dintre cele mai importante organizații din lume de firme independente de asigurare, impozitare și consultanță. Cu peste 62.000 de oameni Grant Thornton, în peste 130 de țări, ne concentrăm pe a face diferența pentru clienți, colegi și comunitățile în care trăim și lucrăm.

Ce prețuim?
Suntem o echipă tânără de profesioniști care au în comun valorile de bază ale lui Grant Thornton:
Colaborare, Excelență, Respect, Responsabilitate, Leadership, Agilitate

Aici, la Grant Thornton, ne place să gândim în mare!

Auditor senior în servicii financiare
Pentru a ne consolida echipa, căutăm în mod activ profesioniști de audit energici, prietenoși și vibranti cu experiență în servicii financiare (asigurări, servicii bancare, IFN etc.). Respectați cel mai înalt grad de standarde profesionale și confidențialitatea strictă a clienților.

Cerințele pentru locul de muncă:

  • Licență și/sau master în economie, audit, finanțe, contabilitate, administrarea afacerilor sau alte domenii conexe;
  • Minim 3 ani de experiență profesională ca auditor financiar în servicii financiare (asigurări, bancar, IFN etc) într-o companie de audit cu renume internațional;
  • Bună cunoaștere a Standardelor Internaționale de Raportare Financiară (IFRS) și a Standardelor Naționale de Contabilitate (NAS);
  • Bună cunoaștere a legilor și reglementărilor fiscale ale Republicii Moldova;
  • Calificare ASPAAS sau ACCA sau în curs de calificare reprezintă un plus;
  • Cunoștințe puternice de utilizare a calculatorului, inclusiv competență în Microsoft Office Suite (Excel, Word);
  • Abilități puternice verbale, scrise și de prezentare, atât în limba engleză, cât și în română;
  • Abilitatea de a gestiona mai multe angajamente și priorități concurente într-un mediu de echipă în creștere rapidă, cu ritm rapid, interactiv, bazat pe rezultate;
  • Capacitatea de a dezvolta relații cu clienții și de a menține o colaborare profesională cu aceștia;
  • Abilități mari de comunicare și prezentare pentru a răspunde nevoilor publicului vizat;
  • Abilități dovedite de coaching și leadership pentru a gestiona o echipă de auditori pe teren;
  • O persoană automotivată, dornică să lucreze într-un mediu tânăr dinamic, un adevărat jucător de echipă,
  • colaborativ și să creeze un mediu de echipă pozitiv;
  • Abilități analitice puternice și de a căuta oportunități de a învăța și de a face sugestii constructive pentru îmbunătățiri;
  • Disponibil pentru a călători în călătorii de afaceri atunci când este necesar.

Rolul tău viitor:

  • Asistență în planificarea, execuția și finalizarea serviciilor de audit, examinare sau consultanță;
  • Efectuați pași specifici de audit sub supravegherea unui auditor mai experimentat;
  • Comunicați managerului problemele/concluziile potențiale ale auditului în timp util;
  • Creați documentație de audit completă, exactă și detaliată pentru a susține munca efectuată;
  • Colaborează cu echipa de audit pentru a identifica problemele clienților descoperite în timpul procesului de audit;
  • Asistență în cercetarea și analiza situațiilor financiare și problemelor de audit utilizând baze de date electronice și utilizează software de audit pentru a revizui și compila informații financiare;
  • Menținerea unei bune relații de lucru cu clienții pentru a spori satisfacția clienților și a lucra cu managementul clienților și personalul la toate nivelurile pentru a presta servicii de audit;
  • Acționați ca un model de urmat și mentor pentru membrii mai puțin experimentați ai echipei, oferiți pregătire și feedback la locul de muncă și exersați-vă stilul de conducere încă de la început;
  • Participați la sesiuni de dezvoltare profesională și formare în mod regulat.

Ceea ce oferim:

  • Veți avea oportunitatea de a lucra independent la misiunile de audit și de a fi un factor de decizie;
  • Veți conduce echipe de proiect care lucrează pentru clienți moldoveni și internaționali;
  • Veți dezvolta personalul junior prin furnizarea de formare la locul de muncă, coaching și feedback adecvat privind performanța;
  • Veți dezvolta și menține relații profesionale puternice cu reprezentanții clienților;
  • Veți avea posibilitatea de a vă împlini potențialul prin diverse cursuri de formare și de a obține calificări profesionale suplimentare;
  • Un loc de muncă flexibil și un mediu de lucru prietenos;
  • Pachet salarial competitiv, tichete de masa si abonament medical.

Munca ta, alegerea ta
La Grant Thornton credem că cel mai bun impact este valoarea pe care o adăugăm.

Oamenii noștri sunt în centrul viitorului nostru și dorim să creăm un mediu de lucru, în care toată lumea să poată prospera și să își atingă întregul potențial.

CV + Scrisoare de intenție
hr@md.gt.com

CV + scrisoare de intenție la hr@md.gt.com

Grant Thornton
Адрес
Кишинев
Образование
Университет, институт
Опыт работы
От 3 лет
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя