Dacă ești un maestru al organizării, pozitiv, prietenos și plin de energie, atunci ești candidatul perfect pentru această poziție. Suntem în căutarea unui Asistent dedicat!
Despre mine:
Sunt Alexei Chișlaru, fondatorul mai multor startup-uri în domeniile EdTech și E-commerce. Am multe planuri de dezvoltare și am nevoie de un asistent care să participe la acest proces alături de mine.
Responsabilitățile tale vor include:
- Coordonarea și urmărirea a numeroase sarcini pentru diferiți executanți, toate organizate într-un task manager;
- Introducerea de informații în diferite soft-uri specializate; crearea de instrucțiuni, liste de verificare și planuri de lucru;
- Asistarea directorului în diverse sarcini de cercetare online a diverselor subiecte cu ajutorul ChatGPT;
- Supervizarea controlului calității în mai multe procese (ascultarea apelurilor echipelor de vânzări, verificarea îndeplinirii sarcinilor conform programului etc.);
- Colaborarea strânsă cu echipele de producție, marketing și vânzări;
- Monitorizarea și menținerea calității proceselor stabilite ca standarde în companie.
Practic, vei avea o varietate de sarcini, ceea ce te va ajuta să te dezvolți în mod semnificativ.
Ce oferim:
- Program de lucru flexibil; nu vom solicita să lucrezi între 9:00 și 18:00, dar este important să finalizezi sarcinile în timp util;
- Salariu atractiv, achitat întotdeauna la timp, negociabil în funcție de competențele tale în urma interviului;
- Oportunitatea de a avansa în rolul de Project Manager sau chiar Director Executiv, dacă demonstrezi ambiție și competențele necesare.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!