Cerințele postului:

  • Diplomă de studii superioare sau echivalentul acesteia;
  • Experiență de lucru va constitui un avantaj;
  • Persoană responsabilă, punctuală, organizată;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
  • Cunoștințe de lucru Microsoft Office;

Responsabilități:

  • Primirea, procesarea și repartizarea informației (apeluri telefonice, scrisori, fax etc.);
  • Evidența actelor aferente activității;
  • Elaborarea și redactarea documentelor cerute de Director;
  • Asigurarea suportului administrativ pentru toate subdiviziunile companiei;
  • Urmărește agenda directorului. Stabilește împreună cu directorul programul zilnic al activităților care îi revin. Notează programările întâlnirilor directorului și urmărește îndeplinirea lor;
  • Convoacă participanții la ședințele companiei;
  • Întâmpină clienții de afaceri și oaspeții.

Beneficii:

  • Angajare oficială;
  • Un mediu de lucru pro-activ;
  • Oportunități nelimitate de dezvoltare personală și profesională;
  • Salariu stabil.

Dacă sunteți interesat (ă) de această ofertă de lucru, vă așteptăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail angajare@trm.md, pentru detalii suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon: 068 214 898
Vă rugăm să luați în considerare că doar candidații selectați vor fi contactați.

E-mail: angajare@trm.md
Telefon: 068 214 898

Instituția Publică Compania „TELERADIO-MOLDOVA”
Адрес
Кишинев
Образование
Университет, институт
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон