Asistent(ă) contabil(ă)

HR-Consulting

Cerințe:

  • Studii superioare în Contabilitate sau Economie;
  • Fluență în română și rusă (cunoașterea limbii engleze ar prezenta un avantaj);
  • Abilități bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, 1C;.
  • Capacități excelente de organizare;
  • Responsabilitate, seriozitate și punctualitate;
  • Abilități bune de comunicare.

Ce vei face:

  • Introduce datele referitoare la încasări, plăți, facturi și alte documente contabile în sistemele de contabilitate ale companiei;
  • Verificarea exactității și integrității informațiilor înregistrate;
  • Întocmirea și emiterea facturilor, chitanțelor și notelor de plată;
  • Organizarea și arhivarea documentelor contabile și financiare, atât în format fizic, cât și electronic;
  • Colaborarea cu echipa de contabilitate pentru a asigura exactitatea și completitudinea rapoartelor;
  • Asistența în pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale, TVA și alte obligații fiscale ale companiei.

Se oferă:

  • Salariu de la 9000 MDL (pentru perioada inițială);
  • Locație centrală;
  • Posibilități de creștere în carieră.

Dacă ești interesat, aplică acum cu codul poziției vacante (AC) pe adresa: tt90@search4staff.com  sau sună 069 638 007.
Notă: Doar candidații selectați vor fi contactați!

E-mail: tt90@search4staff.com
069 638 007

HR-Consulting
Адрес
Кишинев, Центр
Образование
Университет, институт
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
9 000 MDL
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя
Телефон