Asistent tehnic de birou

Documente.md

Dacă ești cel mai tare Specialist în lucrul cu documentele, atunci te așteptăm în echipa noastră!

DOCUMENTE.MD este o companie juridică cu o experiență de 17 ani, având birouri în Chișinău și București, care ajută oamenii să-și îndeplinească visele prin obținerea cetățeniei române (europene) și moldovenești. 
MISIUNEA NOASTRĂ:
,,Ne dedicam sa ajutam oamenii sa traiasca intr-o lume fara granite, oferind echipei posibilitatea sa contribuie la o lume mai buna prin crearea unei infrastructuri sigure și globale de documente!,,


Cerințe față de candidat:

  • Cunoștințe și experiență într-o activitate legată de procesarea actelor;
  • Persoană atentă și pedantă la detalii; 
  • Dorință permanentă de dezvoltare și perfecționare continuă;
  • Responsabilitate, atenție, acuratețe;
  • Bune capacități de analiză, evidență și procesare de acte.

Responsabilitățile postului:

  • Recepționarea actelor de la clienți;
  • Transmiterea actelor pentru procesare;
  • Recepționarea actelor finalizate și înregistrarea acestora;
  • Gestionarea procesului de transmitere și recepționare a apostilei;
  • Verificarea și pregătirea dosarului pentru depunere;
  • Eliberarea dosarelor pregătite pentru depunere către clienți.

Ce oferim

  • Salariu fix + bonusuri de performanță;
  • Posibilitatea de avansare în carieră;
  • Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
  • Activități de teambuilding și evenimente interactive;
  • Un birou modern situat în centrul Chișinăului;
  • Toate echipamentele necesare și condiții de lucru confortabile;
  • Grafic de lucru Full Time.

Dacă te regăsești în cele de mai sus, trimite CV-ul tău pe adresa de email hr@documente.md cu subiectul „Asistent tehnic de birou!”.
 
Alătură-te DOCUMENTE.MD și devină o parte din succesul nostru!

E-mail: hr@documente.md

Documente.md
Адрес
Кишинев, Центр, bd. Stefan cel Mare si Sfant 115/1
Образование
Любое
Опыт работы
Любой
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя