Dacă ești cel mai tare Specialist în lucrul cu documentele, atunci te așteptăm în echipa noastră!
DOCUMENTE.MD este o companie juridică cu o experiență de 17 ani, având birouri în Chișinău și București, care ajută oamenii să-și îndeplinească visele prin obținerea cetățeniei române (europene) și moldovenești.
MISIUNEA NOASTRĂ:
,,Ne dedicam sa ajutam oamenii sa traiasca intr-o lume fara granite, oferind echipei posibilitatea sa contribuie la o lume mai buna prin crearea unei infrastructuri sigure și globale de documente!,,
Cerințe față de candidat:
- Cunoștințe și experiență într-o activitate legată de procesarea actelor;
- Persoană atentă și pedantă la detalii;
- Dorință permanentă de dezvoltare și perfecționare continuă;
- Responsabilitate, atenție, acuratețe;
- Bune capacități de analiză, evidență și procesare de acte.
Responsabilitățile postului:
- Recepționarea actelor de la clienți;
- Transmiterea actelor pentru procesare;
- Recepționarea actelor finalizate și înregistrarea acestora;
- Gestionarea procesului de transmitere și recepționare a apostilei;
- Verificarea și pregătirea dosarului pentru depunere;
- Eliberarea dosarelor pregătite pentru depunere către clienți.
Ce oferim
- Salariu fix + bonusuri de performanță;
- Posibilitatea de avansare în carieră;
- Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
- Activități de teambuilding și evenimente interactive;
- Un birou modern situat în centrul Chișinăului;
- Toate echipamentele necesare și condiții de lucru confortabile;
- Grafic de lucru Full Time.
Dacă te regăsești în cele de mai sus, trimite CV-ul tău pe adresa de email hr@documente.md cu subiectul „Asistent tehnic de birou!”.
Alătură-te DOCUMENTE.MD și devină o parte din succesul nostru!