Căutăm o persoană organizat(ă), energic(ă) și analitic(ă), care să ne ajute să gestionăm eficient sarcinile zilnice și proiectele în desfășurare. Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și management al timpului, te vrem în echipă!
Ce așteptăm de la tine?
- Studii în domeniul managementului, marketingului, comunicării, juridic, financiar sau alte domenii relevante
- Experiență de minim 1 an într-un rol similar
- Cunoașterea limbii engleze (obligatoriu), cunoașterea limbii ruse – avantaj
- Abilități excelente de organizare și gestionare a mai multor sarcini simultan
Cunoștințe și aplicare practică a:
- PowerPoint & instrumente de prezentare
- AI și instrumente digitale de planificare
- Excel și alte soluții pentru gestionarea datelor
- Abilități de comunicare scrisă și verbală, inclusiv redactarea de emailuri, rapoarte și documente oficiale
- Gândire logică și analitică pentru luarea deciziilor rapide și eficiente
- Atitudine pozitivă, proactivitate și orientare spre soluții
- Confidențialitate și responsabilitate în gestionarea informațiilor
Ce îți oferim?
- Un mediu de lucru dinamic și creativ
- Oportunități de dezvoltare profesională
- Implicare în proiecte interesante și diverse
- Susținere și recunoașterea performanțelor
Dacă te regăsești în această descriere, trimite-ne CV-ul tău și hai să discutăm!
Despre PROIMAGINE
- companie de comunicare creativă full-service, fondată în decembrie 2010, care asigură managementul proiectului de comunicare de la A la Z – de la propunerea conceptului creativ, pâna la implementarea propriu-zisă, măsurarea eficienței proiectului de comunicare și raportare
- agenția de comunicare din țară cu cea mai largă gamă de servicii: comunicare și relații cu mass-media, coordonarea și organizarea evenimentelor de la A la Z, consultări marketing, strategii pentru comunicări corporative, comunicări interne, CSR, servicii digital și social media, training-uri în comunicare, management în situații de criză.