Dacă ești o persoană încrezută și îți place să lucrezi la rezultat, ești responsabil și bine organizat, ne dorim să te cunoaștem!
Cerințe:
- Studii Superioare;
- Cunoștințe despre specificul pieței de comerț cu amănuntul a produselor alimentare;
- Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
- Cunoașterea Universal Accounting prezintă un avantaj;
- Cunoașterea limbii române și rusă, engleză-constituie un avantaj;
- Soft skills și hard skills.
Responsabilități:
- Pregătirea rapoartelor pe categorii de produse;
- Întocmirea documentelor aferente categoriei;
- Administrarea fluxului de documente;
- Colectarea și structurarea informațiilor pe furnizori;
- Monitorizarea documentației de la furnizori;
- Introducerea datelor în sistemul informațional intern.
Oferim:
- Salariu + bonusuri;
- Oficiu modern;
- Mediul de lucru interesant în care va veți dezvolta atît profesional cît și personal;
- Posibilitatea de lucru într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați.
Strada: or. Chișinău, șos. Muncești 121