Suntem în căutarea unei persoane organizate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre din Chișinău, într-un proiect cu expunere internațională.
Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și dorești să lucrezi într-un mediu profesionist, te invităm să aplici pentru acest rol.
Calitățile și competențele necesare:
- Cunoașterea limbii Franceze (nivel minim B2);
- Cunoștințe solide de Microsoft Office, cu un accent prioritar pe Excel;
- Experiență în utilizarea SAP va reprezenta un avantaj;
- Spirit analitic și atenție la detalii: capacitatea de-a interpreta corect datele și de-a asigura corectitudinea informațiilor;
- Abilități excelente de organizare: capacitatea de-a gestiona diferite sarcini și de-a menține ordinea în procesele de lucru.
Responsabilitățile tale vor include:
- Extracția și monitorizarea săptămânală a stocurilor, inclusiv gestionarea eficientă a stocurilor și a mărfurilor destinate magazinelor;
- Furnizarea asistenței necesare, prin transmiterea informațiilor relevante despre stocuri către departamentele implicate, pentru a facilita aprovizionarea magazinelor;
- Înregistrarea și analiza dosarelor de produs, prin colaborarea cu departamentele implicate și personalul din depozite, pentru a asigura acuratețea și actualizarea datelor;
- Verificarea și gestionarea inventarului de produse, pentru a menține standardele de stocare.
Și pentru că apreciem implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
- Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.