Cerințe față de candidați:
- Studii superioare cu profil economic;
- Gândire analitică, capacitate de analiză și sinteză, proactivitate pentru învățare;
- Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel - prioritar);
- Limba română - scris/vorbit fluent, limba engleză – minimum nivelul B1/B2;
- Abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă, flexibilă și amabilă;
- Disponibilitate de muncă full-time.
Responsabilități de bază:
- Urmărește plata în termen a facturilor de servicii, utilități, materiale consumabile și bunuri primite de la furnizori;
- Asistență în controlul asupra realizării bugetului general și a celor specifice pe proiecte;
- Lucrul cu documentele primare și raportarea lor pe bugete specifice.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md.
La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.