Oferta noastră:
- Salariu atractiv + pachet de beneficii;
- Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
- Perspective pentru creștere personală și profesională;
- Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
- Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
- Oportunități de creștere profesională;
- Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești?
- Studii medii de specialitate (studiile economice vor reprezenta un avantaj);
- Abilități avansate în utilizarea programului Microsoft Excel;
- Cunoașterea softului UNA - Unisim Soft (constituie un avantaj);
- Abilități de organizare și planificare;
- Competențe avansate în limba engleză, atât în exprimarea scrisă, cât și în cea orală.
Rolul tău:
- Asistență și implicare activă în implementarea planului și îndeplinirea sarcinilor în colaborare cu echipa de Brand Manageri;
- Oferă suport tehnic și operațional departamentului de gestiune, magazinelor, etc., în funcție de necesități;
- Deplasări pe teren cu scopul de a identifica și prevedea momente semnificative în desfășurarea activității echipei responsabile de gestionarea sortimentului;
- Comunicarea cu furnizorii și înregistrarea comenzilor;
- Înregistrarea și gestiunea documentară a mărfurilor.
Aplica acum pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@aridon.md, cu titlul scrisorii „Asistent/asistentă manager în comerţ”.