Asistent / Asistentă manager în comerţ

Aridon

Oferta noastră:

  • Salariu atractiv + pachet de beneficii;
  • Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
  • Perspective pentru creștere personală și profesională;
  • Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
  • Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
  • Oportunități de creștere profesională;
  • Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.

Cum îți dai seama că te potrivești?

  • Studii medii de specialitate (studiile economice vor reprezenta un avantaj);
  • Abilități avansate în utilizarea programului Microsoft Excel;
  • Cunoașterea softului UNA - Unisim Soft (constituie un avantaj);
  • Abilități de organizare și planificare;
  • Competențe avansate în limba engleză, atât în exprimarea scrisă, cât și în cea orală.

Rolul tău:

  • Asistență și implicare activă în implementarea planului și îndeplinirea sarcinilor în colaborare cu echipa de Brand Manageri;
  • Oferă suport tehnic și operațional departamentului de gestiune, magazinelor, etc., în funcție de necesități;
  • Deplasări pe teren cu scopul de a identifica și prevedea momente semnificative în desfășurarea activității echipei responsabile de gestionarea sortimentului;
  • Comunicarea cu furnizorii și înregistrarea comenzilor;
  • Înregistrarea și gestiunea documentară a mărfurilor.

Aplica acum pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@aridon.md, cu titlul scrisorii „Asistent/asistentă manager în comerţ”.

E-mail: hr@aridon.md

Aridon
Адрес
Кишинев, Телецентр, str. Gheorghe Tudor 5
Образование
Колледж
Опыт работы
Можно без опыта
Зарплата
Не указана
График работы
Полный день
Место работы
На территории работодателя